Du er her: AU  Medarbejdere  Medarbejderservice IT Brugeroplysninger Password problemer

Password problemer

Sådan gør du

1. Hvis du kan logge på din PC og har forbindelse til internettet via fastnet, men ikke kan logge på Outlook, Blackboard mv. 

Løsning: Skift password til din computer. Se en vejledning her.

Vejledning til Eduroam


2. Hvis du ikke kan logge på din PC

Løsning: Du skal bruge dit NemID til at bestille et nyt password. Lån en PC der er forbundet til internettet og gennemfør følgende skridt:

  1. Log på mit.au.dk vha. NemID. Se vejledning her.
  2. Følg linket "Skift adgangskode" under "Personlige oplysninger"
  3. Skift password

Vejledning til Eduroam


3. Hvis du ikke kan logge på Outlook, Blackboard, Eudoroam mv. fra mobiltelefon eller Ipad der har forbindelse til internettet

Løsning: Følg vejledningen under punkt 2. 


4. Hvis intet af ovenstående virker

Løsning: Kontakt it-supporten på dit fakultet inden for den normale åbningstid. Se kontaktoplysninger her på siden. 

 

 


1426164 / i40