Opret en Outlook-profil

Følg de 4 trin nedenfor:

1. Opret en Outlook-profil fra din AU arbejdsplads

PC-bruger - som ikke har brugt Outlook før:

  1. Start Outlook
  2. Indtast 'Outlook', når der spørges om profilnavn
  3. Indtast din nye mailadresse i feltet E-mailadresse
  4. Klik på Næste
  5. Klik på OK
  6. Klik på Udfør

Mac-bruger: 

Opret en Outlook-profil via automatisk konfiguration af Outlook

OBS! Vær opmærksom på, at du skal oprette en Outlook-profil på alle dine maskiner - både stationær og bærbar.

2. Opret en mailsignatur

Du skal lave en ny mailsignatur – evt. blot aktivere din gamle mailsignatur.

 

3. Tjek dine tilladelser i Outlook

Har du brug for specielle tilladelser i Outlook, skal du tjekke disse.

4. Ændr mail- og kalenderopsætningen på din mobil/smartphone/tablet

 

 


366880 / i40