Conference Manager

BRUG CONFERENCE MANAGER TIL DINE

ARRANGEMENTER OG KONFERENCER PÅ UNIVERSITETET

Conference Manager er Aarhus Universitets nye tilmeldingssystem til arrangementer og konferencer. Der er et online betalingsmodul indbygget i systemet, og du kan bygge dit eget website op i systemet, så det passer til arrangementet. På siden her kan du anmode om brugeroprettelse, finde vejledninger til brugen af systemet og finde kontaktinformationer til AU's lokale support.

Brugeroprettelse

For at blive oprettet i Conference Manager, bedes du udfylde nedenstående blanket til oprettelse af bruger. Hvis du skal arbejde med/oprette betalingsarrangementer, skal du ligeledes udfylde fuldmagten nedenfor. Husk at returnere skemaerne til de anviste e-mail adresser.

Du skal på kursus i systemet, før du kan blive oprettet som bruger. Efter du har indsendt de to skemaer, vil du blive kontaktet angående ledige kursusdatoer.

Anmod gerne om oprettelse i god tid, da der til tider kan være længere imellem kurserne.  

Kurser i Conference Manager

For at komme på kursus i Conference Manager skal du udfylde blanketten til brugeroprettelse i boksen ovenfor. Skal du arbejde med betalingsarrangementer, skal du ligeledes udfylde fuldmagtsblanketten, som ligeledes findes i boksen 'Brugeroprettelse' ovenfor.

Du vil herefter modtage en mail med invitation til grundkursus i Conference Manager.

Næste kursus i Conference Manager er d. 7. november kl. 8.00-12.00.

Vejledninger

Generelle vejledninger:

Funktioner i Conference Manager:

Økonomiske vejledninger:

Nyheder

Vigtig information angående varesalg og deposita i Conference Manager

Salg af varer samt håndtering af deposita bibeholdes i AU Webshop. Hvis du har oprettet salg af varer og/eller deposita i Conference Manager, skal de flyttes tilbage i AU Webshop. Har du aktive webshops med varesalg og/eller deposita i AU Webshop bibeholdes de blot i systemet.

Der arbejdes videre på anskaffelsen af et system til håndtering af salg og deposita. Indtil da håndteres disse i AU Webshop.

Ved yderligere spørgsmål, kontakt da supporten på conferencemanagersupport@au.dk

Support

Har du spørgsmål eller brug for hjælp i forhold til funktionaliteten i Conference Manager kan du skrive til AU's Conference Manager support på conferencemanagersupport@au.dk. Du kan normalt forvente et svar den efterfølgende hverdag.

Beskriv i mailen hvilket problem du oplever, gerne med screendumps og nævn navnet på det arrangement, der er tale om.

Ved akutte henvendelser kan du ringe til supporten på: 22 74 49 36. Telefonen er åben mandag-torsdag mellem 9-15 og fredag mellem 9-13.   

Henvendelser om Økonomi

Drejer din henvendelse sig om økonomi, kontering eller lignende, bedes du kontakte Økonomi på wsokonomi@au.dk


1442929 / i40