Conference Manager

BRUG CONFERENCE MANAGER TIL DINE

ARRANGEMENTER OG KONFERENCER PÅ UNIVERSITETET

Conference Manager er Aarhus Universitets nye tilmeldingssystem til arrangementer og konferencer. Der er et online betalingsmodul indbygget i systemet, og du kan bygge dit eget website op i systemet, så det passer til arrangementet. På siden her kan du anmode om brugeroprettelse, finde vejledninger til brugen af systemet og finde kontaktinformationer til AU's lokale support.

Support

Har du spørgsmål eller brug for hjælp i forhold til funktionaliteten i Conference Manager kan du skrive til AU's Conference Manager support på conferencemanagersupport@au.dk. Du kan forvente et svar inden for 24 timer på hverdage.

Beskriv i mailen hvilket problem du oplever, gerne med screendumps og nævn navnet på det arrangement, der er tale om.

Ved akutte henvendelser kan du ringe til supporten på: 22 74 49 36. Telefonen er åben mandag-torsdag mellem 9-15 og fredag mellem 9-14.   

Henvendelser om Økonomi

Drejer din henvendelse sig om økonomi, kontering eller lignende, bedes du kontakte Økonomi på wsokonomi@au.dk


1442929 / i40