Conference Manager

BRUG CONFERENCE MANAGER TIL DINE

ARRANGEMENTER OG KONFERENCER PÅ UNIVERSITETET

Conference Manager er Aarhus Universitets nye tilmeldingssystem til arrangementer og konferencer. Der er et online betalingsmodul indbygget i systemet, og du kan bygge dit eget website op i systemet, så det passer til arrangementet. På siden her kan du anmode om brugeroprettelse, finde vejledninger til brugen af systemet og finde kontaktinformationer til AU's lokale support.

Brugeroprettelse

For at blive oprettet i Conference Manager, bedes du udfylde nedenstående blanket til oprettelse af bruger. Hvis du skal arbejde med/oprette betalingsarrangementer, skal du ligeledes udfylde fuldmagten nedenfor. Husk at returnere skemaerne til de anviste e-mail adresser.

Du skal på kursus i systemet, før du kan blive oprettet som bruger. Efter du har indsendt de to skemaer, vil du blive kontaktet angående ledige kursusdatoer.

Anmod gerne om oprettelse i god tid, da der til tider kan være længere imellem kurserne.  

Kurser i Conference Manager

For at komme på kursus i Conference Manager skal du udfylde blanketten til brugeroprettelse i boksen ovenfor. Skal du arbejde med betalingsarrangementer, skal du ligeledes udfylde fuldmagtsblanketten, som ligeledes findes i boksen 'Brugeroprettelse' ovenfor.

Du vil herefter modtage en mail med invitation til grundkursus i Conference Manager.

Det næstkommende kursus i Conference Manager finder sted i følgende tidsrum:

15. januar kl. 8.00-12.00

Vejledninger

Generelle vejledninger:

Funktioner i Conference Manager:

Økonomiske vejledninger:

Nyheder

Økonomikurser i Conference Manager

I løbet af januar 2019 afholdes der 2 økonomikurser i Conference Manager. Du skal arbejde med betalingsarrangementer for at kunne deltage. Der er kun pladser tilbage til kurset d. 29. januar. Læs mere om kurserne, og tilmeld dig kurset d. 29. januar ved at klikke her.

Rykkerprocedure

Økonomi har udarbejdet en rykkerprocedure til arrangørerne i Conference Manager. Rykkerproceduren er lavet som en hjælp til, hvordan man som arrangør skal tilgå arbejdet med at rykke deltagerne for betaling. Du finder rykkerproceduren under FAQ her på siden.

Support

Har du spørgsmål eller brug for hjælp i forhold til funktionaliteten i Conference Manager kan du skrive til AU's Conference Manager support på conferencemanagersupport@au.dk. Du kan normalt forvente et svar den efterfølgende hverdag.

Beskriv i mailen hvilket problem du oplever, gerne med screendumps og nævn navnet på det arrangement, der er tale om.

Ved akutte henvendelser kan du ringe til supporten på: 22 74 49 36. Telefonen er åben mandag-torsdag mellem 9-15 og fredag mellem 9-13.   

Henvendelser om Økonomi

Drejer din henvendelse sig om økonomi, kontering eller lignende, bedes du kontakte Økonomi på wsokonomi@au.dk

Tidligere nyheder

01.11.2018: Vigtig information angående varesalg og deposita i Conference Manager

Salg af varer samt håndtering af deposita bibeholdes i AU Webshop. Hvis du har oprettet salg af varer og/eller deposita i Conference Manager, skal de flyttes tilbage i AU Webshop. Har du aktive webshops med varesalg og/eller deposita i AU Webshop bibeholdes de blot i systemet.

Der arbejdes videre på anskaffelsen af et system til håndtering af salg og deposita. Indtil da håndteres disse i AU Webshop.

Ved yderligere spørgsmål, kontakt da supporten på conferencemanagersupport@au.dk


1442929 / i40