Du er her: AU  Medarbejdere  Medarbejderservice Økonomi Indkøb Brugergruppe
  • Brugergrupper

Vi har brug for din viden!

Når AU skal have lavet en ny indkøbsaftale, er det vigtigt for Indkøb, at dem der skal bruge aftalen inddrages i arbejdet og høres.

Af og til laver vi brede aftaler der dækker store dele af AU, f.eks. aftaler om møbelkøb, køb af apparatur til laboratorier eller kontorforsyning. Og så for vi brug for hjælp fra indkøbere, som er vant til at købe de pågældende produkter.

Derfor skriver Indkøb til Vicedirektører og Administrationschefer inden et udbud startes op, for at få hjælp til at finde relevante indkøbere.  Vi lægger også en nyhed på vores hjemmeside, så alle interesserede kan melde sig på banen.

Herefter sammensætter Indkøb en brugergruppe, der kan fortsætte arbejdet med udbuddet sammen med os.

I folderen her på siden kan du læse mere om at deltage i en brugergruppe.

1412542 / i40