Du er her: AU  Medarbejdere  Medarbejderservice Økonomi Indkøb Brugt-Børsen
  • Brugt-børsen

  • Brugt inventar, instrumenter m.m., som dine AU kollegaer skal af med, men som dit institut evt. kan bruge

Opslag på Brugt-Børsen

Orettelse af opslag

Hvad er, og hvordan fungerer Brugt-Børsen?

  • Brugt-børsen er et sted, hvor AU kollegaer kan søge/bortgive/bytte eller sælge brugt inventar, instrumenter og lign., der har været anvendt laboratorier, til andre AU institutter/centre.
  • Kontakt og informationer vedr. opslag på siden skal ske mellem det afgivende institut/center og det institut/center, der ønsker at modtage udstyret.
  • For vejledning og/eller spørgsmål om restafskrivning på udstyr ret henvendelse til Balancegruppen i Regnskab via mail: balancehotline@au.dk
  • Alle transaktioner vedrørende opslag på Brugt-børsen er et mellemværende mellem det afgivende institut/center, og det institut/center, der ønsker at modtage inventaret, instrumenter eller lign.
  • Oprettelse af opslag på brugt-børsen sker ved udfyldelse af blanket, som du finder ovenfor.

Hvad er Brugt-Børsen ikke!

  • Det er ikke en side, hvorpå opslag henvender sig til private - disse finder du på AU-torvet.
    (Du kan læse om retningslinjer for salg til ansatte i dette notat. Notatet omhandler salg af IT-udstyr til ansatte, men principperne er generelle for salg til ansatte)
  • Det er ikke en side, hvorpå udstyr leveret af AU IT, kan søges/bortgives/byttes eller sælges - her bedes du kontakte din AU IT-support.

 

 

1427582 / i40