Du er her: AU  Medarbejdere  Medarbejderservice Økonomi Økonomisystemer AURUS Spørgsmål og svar

Spørgsmål og svar

Spørgsmål og Svar

  • Se hvad andre har spurgt om, og hvad vi har svaret

Hvordan finder jeg mine afregninger i "gammel" AURUS?

Svar:
Afregninger, der inden lukning af ”gammel” AURUS lå med status ”Udkast”, har fået ændret status til ”Udkast – kan ikke færdiggøres”. Disse afregninger kan ikke sendes videre i flow, men man kan ’se/hente’ vedhæftede bilag, udgifter mv., som kan hjælpe den rejsende til evt. at oprette afregningen igen i ny AURUS.  

Hvad gør jeg når jeg ikke har hentet mine kreditkorttransaktioner ind og har afregnet udgiften i AURUS?

Svar:
Du skal indtale til AU’S bankkonto

Se yderligere vejledning her: http://medarbejdere.au.dk/administration/oekonomi/menu2/aurusrejseogudgiftsafregningssystem/kreditkort/

Indbetalingen vil blive indlæst i AURUS og du skal herefter hente både indbetaling og dine "glemte"  transaktioner ind i en afregning.

Vigtigt:  Udgiftstypen hos dine”glemte” transaktioner skal være ”Private udgifter (Firmakreditkort)”

Indbetalingen kommer automatisk ind med udgiftstypen ”Indbetaling (Firmakreditkort)”

 

 Afregningsbeløb vil være kr. 0,-






 

 

 

Hvem kontakter jeg, hvis jeg ikke kan huske mit password?

Svar:
Send en mail til: AURUSHOTLINE@ADM.AU.DK  med oplysning af dit brugernavn.

Kan du ikke huske brugernavn så oplys os venligst dit cpr.nr.



 

 

Hvordan indbetaler jeg på mit AU kreditkort?

Svar:
Har du fejlagtigt brugt dit MasterCard til privat brug? Eller har du hævet for meget valuta, da du skulle ud at rejse? Så kan du indbetale pengene til AU’s bank konto

Se vejledning her: http://medarbejdere.au.dk/administration/oekonomi/menu2/aurusrejseogudgiftsafregningssystem/kreditkort/

 

 

Hvordan kan jeg redigere i stamdata?

Svar:
Der har været tvivl om hvilke stamdata man kan rette og hvordan. Hvis man ønsker at ændre stamdata på en rejseafregning efter at man har redigeret de enkelte rejsedage, tilføjet udgifter mv. kan man gøre det ved at klikke "Redigér" under stamdata. Man skal dog være opmærksom at nogle af rettelserne kun kan foretages på hovedet og disse vil overskrive de redigerede rejsedage. Hvis man vil undgå det, må man ind på de enkelte rejsedage og fortage de nødvendige rettelser.

Flg. gælder:

  • Anledning og Forklaring: Opdateres ved at klikke "Gem og fortsæt"
  • Land, By, Rejseregel, Start og sluttidspunkt:  Opdateres ved at klikke "Opret rejsedage" (Advarsel: Dette vil overskrive de rettelser man har gjort på de enkelte rejsedage - f.eks. til og fravalg af gratis måltider.)


304441 / i40