Svar:
Afregninger, der inden lukning af ”gammel” AURUS lå med status ”Udkast”, har fået ændret status til ”Udkast – kan ikke færdiggøres”. Disse afregninger kan ikke sendes videre i flow, men man kan ’se/hente’ vedhæftede bilag, udgifter mv., som kan hjælpe den rejsende til evt. at oprette afregningen igen i ny AURUS.
Svar:
Du skal indtale til AU’S bankkonto
Se yderligere vejledning her: http://medarbejdere.au.dk/administration/oekonomi/menu2/aurusrejseogudgiftsafregningssystem/kreditkort/
Indbetalingen vil blive indlæst i AURUS og du skal herefter hente både indbetaling og dine "glemte" transaktioner ind i en afregning.
Vigtigt: Udgiftstypen hos dine”glemte” transaktioner skal være ”Private udgifter (Firmakreditkort)”
Indbetalingen kommer automatisk ind med udgiftstypen ”Indbetaling (Firmakreditkort)”
Afregningsbeløb vil være kr. 0,-
Svar:
Send en mail til: AURUSHOTLINE@ADM.AU.DK med oplysning af dit brugernavn.
Kan du ikke huske brugernavn så oplys os venligst dit cpr.nr.
Svar:
Har du fejlagtigt brugt dit MasterCard til privat brug? Eller har du hævet for meget valuta, da du skulle ud at rejse? Så kan du indbetale pengene til AU’s bank konto
Se vejledning her: http://medarbejdere.au.dk/administration/oekonomi/menu2/aurusrejseogudgiftsafregningssystem/kreditkort/
Svar:
Der har været tvivl om hvilke stamdata man kan rette og hvordan. Hvis man ønsker at ændre stamdata på en rejseafregning efter at man har redigeret de enkelte rejsedage, tilføjet udgifter mv. kan man gøre det ved at klikke "Redigér" under stamdata. Man skal dog være opmærksom at nogle af rettelserne kun kan foretages på hovedet og disse vil overskrive de redigerede rejsedage. Hvis man vil undgå det, må man ind på de enkelte rejsedage og fortage de nødvendige rettelser.
Flg. gælder: