Webshop

Aarhus Universitet udbyder et fælles webshop-system til brug for enhederne til håndtering og betaling af arrangementer og løssalg.

Du kan læse mere om webshoppen på Aarhus Universitets hjemmeside.

Hvad kan systemet håndtere?

1. Betalinger over nettet med dankort, VISA, mastercard osv.

2. Tilmeldinger til arrangementer (både gratis og betalingsarrangementer)

  • Oversigter over antal tilmeldinger, adresselister, email udsending, betalt/ikke betalt mm.
  • Samt underarrangementer såsom valg af spor ved en konference, eller med/uden spisning og lignende.

3. Løssalg og abonnementer

4. Intern handel

Hvordan kommer jeg i gang?

Hvis du ønsker at blive oprettet som bruger af webshoppen, skal du kontakte Stine Vindfeldt Tobiesen, stine.tobiesen@au.dk.

Når du er oprettet som bruger, kan du oprette arrangementer osv. i webshoppen, og du kan efterfølgende nemt selv holde øje med dine salg/arrangementer.

Hvis du skal have hjælp til brugen af webshoppen, kan du kontakte wshotline@adm.au.dk.

Bemærk omkring økonomi-delen af systemet

Hvis du ønsker at oprette et betalings-arrangement/løssalg (dvs. alt udover gratis-arrangementer), skal du på forhånd kontakte BSS Økonomi.

Vi vil så påføre de korrekte konteringsoplysninger på dit arrangement, således at indtægterne fra dit salg/arrangement kommer det rigtige sted hen.


319456 / i40