Sommerfest 2018

Årets sommerfest på Aarhus BSS løber af stablen fredag den 17. august. Her er endnu engang lagt op til en hyggelig og uhøjtidelig fest med livemusik, drinks og street food.

Oplysninger om arrangementet

fredag 17. august 2018, kl. 16:00 - lørdag 18. august 2018, kl. 02:00

Fuglesangs Allé 4, 8210 Aarhus V

Aarhus BSS

Sommerfesten for medarbejdere og alumner på Aarhus BSS holdes fredag den 17. august.

I år bliver rammerne for festen sat på Fuglesangs Allé på grund af gravearbejde i Universitetsparken, hvor festen har været holdt de sidste to år. På Fuglesangs Allé vil der være ét stort festtelt til spisning, hygge og livemusik, ligesom der også vil være musik i S-bygningen.

Konceptet for festen er stadig det samme: En uhøjtidelig dag med street food, hygge og livemusik. Og du vil fortsat have rig mulighed for at sætte din egen dagsorden, mingle og møde folk på tværs af fakultetet.

På musikfronten kan du i år glæde dig til at høre Mads Langer, TV2 og The Hitmen, som spiller i henholdsvis det store festtelt og på scenen i S-bygningen.

Du kan læse meget mere om sommerfesten og tilmelde dig på bss.au.dk/sommerfest

Vi glæder os til at se dig den 17. august til årets festdag på Aarhus BSS.