AU BSS Library overgår til det Kongelige Bibliotek

Den 1. januar 2018 bliver AU Library BSS en del af det Kongelige Bibliotek. Dette får dog ingen praktiske konsekvenser for brugerne, da biblioteket vil tilbyde præcis de samme services som hidtil.

Foto: AU Foto

”Selvom AU Library nu bliver en del af det Kongelige Bibliotek, vil brugerne ikke opleve nogen forskel i deres hverdag, ” fortæller biblioteksleder ved AU Library BSS Susanne Dalsgaard Krag. ”Vi vil nemlig yde præcis de samme services som hidtil og vil også være at finde på de samme betjeningssteder. Jeg ser frem til det nye samarbejde med det Kongelige Bibliotek og er glad for, at vi vil kunne levere den samme gode service til vores brugere fremover.”

Dekan Thomas Pallesen er glad for, at fakultetet vil kunne fortsætte det gode samarbejde med biblioketet – nu blot under nye rammer:

”Bibliotekets medarbejdere yder hver dag en stor indsats for fakultetet,” siger han. ”Jeg og alle andre på fakultetet ser derfor frem til et fortsat godt og tæt samarbejde med medarbejderne om den vigtige service, som biblioteket bidrager med i forhold til både forskere, undervisere og studerende.”

Her kan du læse mere om bibliotekets services og åbningstider.