Masser af input til Campus 2.0

Efterårets høringsproces på Aarhus BSS om Campus 2.0 er netop overstået, og de mange input samles nu i et høringssvar til rektor. Dekan Thomas Pallesen takker for de mange bidrag og den gode og konstruktive proces.

Foto: AU Foto

Efterårets høringsproces på Aarhus BSS om indretningen af det fremtidige Campus 2.0 i Universitetsbyen og Universitetsparken er nu overstået. Det blev til mere end 100 siders input fra både medarbejdere og studerende, som nu samles i et høringssvar til rektor. Dekan Thomas Pallesen takker de mange medarbejdere og studerende, som deltog aktivt i høringen.

”Jeg er rigtig glad for, at så mange var med til at gøre høringen til en god og konstruktiv proces,” siger han. ”Vi har modtaget mange gode input til, hvordan vi kan gøre det fremtidige Campus 2.0 til en god og velfungerende arbejdsplads for både medarbejdere og studerende. Og til hvordan vi kan sikre et levende forsknings- og studiemiljø på tværs af Nørrebrogade, der rækker ud mod det omgivende samfund.”

Hvad sker der nu?

Det samlede høringssvar sendes til rektor d. 1. november. Dermed indgår de mange input i bestyrelsens endelige beslutning om fremtidens Aarhus Universitet til december. Alle input og høringssvaret vil kunne ses på Campus 2.0-hjemmesiden fra d. 8. november. Gode idéer og forslag til Campus 2.0 vil også fremadrettet kunne indsendes på nycampus.bss@au.dk.

Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte:

Campus 2.0 projektleder Anja Zimmerdahl
azh@au.dk