Du er her: PURE Support Hvem kan hjælpe?

Hvem kan hjælpe?

Generelt om support

Support af PURE på Aarhus Universitet er organiseret i to niveauer: 1. level support, der ligger decentralt på dit institut, og 2. level support, der ligger centralt ved PUREs systemejer, AU Library.

 

Decentral 1. level support

Uanset om du er forsker eller TAP'er kan du i første omgang få teknisk og faglig support fra en eller flere lokale kontaktpersoner ved dit institut. De lokale kontaktpersoenr kan i de fleste tilfælde hjælpe dig med grundlæggende spørgsmål om registrering af indhold i PURE samt visning af dine data på din personlige hjemmeside.

Se en liste over lokale kontaktpersoner 

 

Central 2. level support

Kan din lokale kontaktperson ikke svare på dine spørgsmål eller har du som kontaktperson brug for support, kan du henvende dig til den central PURE Support ved AU Library gennem mails til adressen pure@au.dk. Bag pure@au.dk sidder et centralt hold af PURE specialister fra AU Library.

Skriv til pure@au.dk

Besvarelser af henvendelser til pure@au.dk sker i et sagsbehandlingssystem. Du vil modtage en bekræftelse på mail, når vi har modtaget din henvendelse og sker der ændringer eller er der tilføjelser, vil du kunne skrive dem i den samme sag. Systemet benyttes også til TYPO3-support, så det vil være kendt for mange.