Politologisk Forening, StatsRådet & Psykrådet, Juridisk selskab

Afrapportering

Hvad var problemstillingen?

Da Samfundsfaglig fredagsbar bruges til revyer, fester og sociale arrangementer på tværs af tre hovedstudier, er det problematisk at man ikke kan mørklægge kantinen.

Hvad er der gjort?

Indkøb af mørklægningsgardiner til Samfundsfaglig kantine.

Har initiativet haft den ønskede virkning?

Da semestret ikke er ikke er startet endnu, og gardinerne første bliver sat op når vi har modtaget midlerne, kan vi ikke se det endelige resultat af projektet endnu.

Hvad er det fremtidige potentiale for projektet?

Optimering af fester, sociale arrangementer og revyer i fremtiden for Psykologi, Jura og Statskundskab, samt det store antal af andre studier der benytter Samfundsfaglig kantine.

Projektbeskrivelse

Baggrund

Foreningerne i det nordøstlige hjørne af universitetsparken vil gerne samme søge om midler til at få sat mørklægningsgardiner op i samfundsfaglig kantine. Det er noget der er brug for, til de fester både psykologi, jura og statskundskab holder i løbet af sommerhalvåret. Der bruges i alt megen tid på at mørklægge kantinen i løbet af de lyse måneder, og det vil kunne spare de forskellige foreninger for både tid og ressourcer hvis der blev sat gardiner op. Det ville altså være til glæde for samtlige studier der anvender Samfundsfaglig Kantine.

Samtidig vil de også kunne gavne andre foreninger og personer, da kantinen også skal anvendes i mange andre henseender. Bl.a. til Erhvervsmesser, sociale og faglige arrangementer. Samtidig vil det åbne for at kantinen vil kunne bruges til endnu flere arrangementer af forskellig art, bl.a. foredrag hvor der inddrages elektronisk visning, hvilke på nuværende tidspunkt ikke er muligt i eftermiddags-/"tidlig-aften"-timerne.

Der er bevilget 60.000 kr. til projektet i 2012.