Support

SLA

Du kan forvente to årlige opdateringer af Workzone hhv. forår og efterår. Disse varsles mindst to måneder før via serviceinfo.au.dk og Workzone vil typisk være utilgængelig i en weekend.
Supporten (hrit@au.dk )besvarer henvendelser på almindelige arbejdsdage i tidsrummet 9-15.
Planlagt nedetid udenfor almindelig i tidsrummet kl. 16 til næste morgen kl. 8, varsles 3 dage før via serviceinfo.au.dk.
Forventet ekspeditionstid:

  • brugeroprettelser (1 uge)
  • sletning af dokumenter/sager (1 uge)

Hvis du har brug for hurtigere ekspeditionstid, skal dette angives ved din henvendelse sammen med din deadline.

Trin 1: Vejledninger og FAQ
Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til, hvordan du bruger funktionerne i Workzone, kan du finde nyttig viden i vores vejledninger og FAQ. Vi opdaterer løbende med nye vejledninger og svar i FAQ. Din lokale superbrugergruppe vil også have vejledninger. Du finder din lokale superbruger på denne side.

Trin 2: ServiceInfo
På ServiceInfo kan du finde informationer om akutte fejl i Workzone. Det kan f.eks. være, hvis der er problemer med SmartPost eller integrationen til Office-programmerne. Du har mulighed for at abonnere på meddelelser om Workzone på ServiceInfo. Læs mere her: https://serviceinfo.au.dk/da/Subscribe/

Trin 3: Din lokale superbruger
Din lokale superbruger kan hjælpe dig med basisfunktioner samt arbejdsgange og felter, der er udviklet af superbrugergruppen, f.eks. hvordan Bevillingsgiverfeltet skal bruges på Økonomi. Du finder din lokale superbruger her.

Trin 4: Indmelde fejl til HR-IT supporten
Hvis din superbruger ikke kan hjælpe dig, kan du eller din superbruger melde fejlen ind til HR-IT supporten hrit@au.dk. Fejl skal meldes ind ud fra denne vejledning her. Bemærk, hvis du melder en fejl ind til HR-IT skal du sætte din lokale superbruger på cc.