Ønsker en medarbejder at være omfattet af multimediebeskatning, kontakter medarbejderen den ansvarlige administrative medarbejder (typisk sekretær eller HR-medarbejder).
Multimediebeskatning registreres på medarbejderen i mitHR under handlingen Yderligere info om person.
Ønsker medarbejderen ikke længere at være omfattet af multimediebeskatning, sættes der en slutdato på registreringen i mitHR.
Læs yderligere om regler for multimediebeskatning her: https://medarbejdere.au.dk/administration/hr/lonadm/fritelefon
Lønkontoret får besked om registrering og afslutning af multimediebeskatning på en medarbejder, og håndterer sagen derfra.
Vejledningerne kan afspilles i forskellige formater.
Prøv de forskellige versioner og find den der passer bedst til dig.
Her kan læse om de forskellige formater og funktionaliteter og hvad der anbefales: Vejledning
Har du spørgsmål til processen /funktionaliteten i mitHR, tjek da FAQ-siden inden du kontakter en supportfunktion.