Sådan registrerer du Elevdata i mitHR

Sådan registrerer du Elevdata i mitHR

HR kan registrere yderligere understøttende data på en elev/lærlings ansættelsesforhold under handlingen Yderligere info om ansættelsesforhold.

Eleven/lærlingen kan selv se registreret data i mitHR.

13 STEPS

1. Tilgå mitHR og fanen Mine klientgrupper.

Step 1 image

2. Vælg Vis flere under Hurtige handlinger

Step 2 image

3. Vælg Yderligere info om ansættelsesforhold.

Step 3 image

4. Fremsøg medarbejder på navn eller AU-ID.

Step 4 image

5. Tryk Tilføj for at registrere yderligere elevdata på ansættelsesforholdet.

Step 5 image

6. Sæt elevtidens slutdato ved enten at vælge dato fra kalenderen eller skrive dato i feltet.

Step 6 image

7. Notér elevens tilknyttede uddannelsesinstitution i feltet Skole.

Step 7 image

8. Vælg Elevansvarlig.

Step 8 image

9. Vælg Søg... for at fremsøge den AU-medarbejder der har ansvaret for elevens uddannelse.

Step 9 image

10. Angiv navn og Søg.

Step 10 image

11. Markér fremsøgte og tryk OK.

Step 11 image

12. Tryk Gem for at færdiggøre registreringen.

Step 12 image

13. Registreringen kan redigeres eller slettes ved at trykke på Rediger/blyanten.

OBS - Der kommer ingen advarsel inden en registrering slettes.

Step 13 image

Here's an interactive tutorial

** Best experienced in Full Screen (click the icon in the top right corner before you begin) **

https://www.iorad.com/player/2092011/S-dan-registrerer-du-elevdata-i-mitHR--HR-medarbejder-



Next step

Vejledning

Vejledningerne kan afspilles i forskellige formater.

Prøv de forskellige versioner og find den der passer bedst til dig.

Her kan læse om de forskellige formater og funktionaliteter og hvad der anbefales: Vejledning


Har du spørgsmål til processen /funktionaliteten i mitHR, tjek da FAQ-siden inden du kontakter en supportfunktion.

FAQ