Conference Manager

BRUG CONFERENCE MANAGER TIL DINE

ARRANGEMENTER OG KONFERENCER PÅ UNIVERSITETET

Conference Manager er Aarhus Universitets tilmeldingssystem til arrangementer og konferencer. Der er et online betalingsmodul indbygget i systemet, og du kan bygge dit eget website op i systemet, så det passer til arrangementet. På siden her kan du anmode om brugeroprettelse, finde vejledninger til brugen af systemet og finde kontaktinformationer til AU's lokale support.

Brugeroprettelse

For at blive oprettet i Conference Manager, bedes du udfylde nedenstående blanket til oprettelse af bruger.

OBS: Hvis du skal arbejde med/oprette betalingsarrangementer, skal du ligeledes udfylde fuldmagten nedenfor. Når du sender fuldmagtsanmodningen til okorettighed@au.dk skal du sætte conferencemanagersupport@au.dk på i cc-feltet. Oprettelse i systemet kan først ske, når fuldmagtsanmodningen er fremsendt.

Når du bliver oprettet, vil du få tilsendt login-oplysninger via e-mail. Vi opfordrer herefter alle nye brugere til at se vores webinarer. Disse findes i højre side af sitet. 

Indbetalingsoplysninger, Conference Manager

Indbetalinger til Conference Manager foretages til:

Nordea Bank, Slotsgade 44, 3400 Hillerød

  • Kontonummer: 2230 0716596346
  • IBAN: DK5320000716596346
  • SWIFT: NDEADKKK

OBS: Gælder kun udstedte fakturaer fra Conference Manager i formatet xxxxxx-CM-xxxxx-xxx

Husk at angive referencenummer fra fakturaen på overførslen!

Vejledninger


Webinarer

Som følge af COVID-19 og dertil relaterede begrænsninger på møder og kurser, har vi udarbejdet en række webinarer i Conference Manager. Klik blot på det webinar, der er relevant for dig.

Grundkursus i Conference Manager (50 min)

Kort introduktion til økonomisk ansvar i Conference Manager (7 min)

Introduktion til ny websitedesigner i Conference Manager (30 min)

Uddybende gennemgang af funktioner i den ny websitedesigner i Conference Manager (20 min)

Support

Har du spørgsmål eller brug for hjælp i forhold til funktionaliteten i Conference Manager kan du skrive til AU's Conference Manager support på conferencemanagersupport@au.dk. Der kan gå op til 48 timer før du får svar.

Beskriv i mailen hvilket problem du oplever, gerne med screendumps og nævn navnet på det arrangement, der er tale om.

Ved akutte henvendelser kan du ringe til supporten på: 22 74 49 36. Telefonen er åben mandag-torsdag mellem 9-14 og fredag mellem 9-13.   

Henvendelser om Økonomi

Drejer din henvendelse sig om økonomi, ydelse, moms eller lignende, bedes du kontakte Økonomi på wsokonomi@au.dk 

Når du kontakter Økonomi, send da gerne arrangementsnavn, konference-ID, faktura eller screen shot med i mailen.

Tilmelding til Conference Manager nyhedsbrev

Nedenfor kan du tilmelde dig Conference Managers nyhedsbrev, så du kan følge med i nyheder om systemet fra supporten på Aarhus Universitet.

Der sendes typisk 4-6 nyhedsbreve om året.

Alle brugere i Conference Manager får automatisk nyhedsbrevet, da der kan være vigtig information man skal tage højde for. Formularen nedenfor er derfor primært tiltænkt ledere, projektøkonomer og andre, der har interesse i at følge med i brugen af Conference Manager på Aarhus Universitet.

Nyhedsbrev

Tilmelding til Conference Manager nyhedsbrev