For at blive oprettet i Conference Manager, bedes du udfylde nedenstående blanket til oprettelse af bruger.
OBS: Hvis du skal arbejde med/oprette betalingsarrangementer, skal du ligeledes udfylde fuldmagten nedenfor. Når du sender fuldmagtsanmodningen til okorettighed@au.dk skal du sætte conferencemanagersupport@au.dk på i cc-feltet. Oprettelse i systemet kan først ske, når fuldmagtsanmodningen er fremsendt.
Grundet covid-19 kan vi ikke afholde fysiske kurser. Du skal derfor se de webinarer, der er gjort tilgængelige her på supportsiden når du bliver oprettet. Når du bliver oprettet, vil du få tilsendt login-oplysninger via e-mail.
Anmod gerne om oprettelse i god tid, da der til tider kan være længere imellem kurserne.
For at komme på kursus i Conference Manager skal du udfylde blanketten til brugeroprettelse i boksen ovenfor. Skal du arbejde med betalingsarrangementer, skal du ligeledes udfylde fuldmagtsblanketten, som ligeledes findes i boksen 'Brugeroprettelse' ovenfor.
KURSUSMATERIALE
Se webinar med grundkursus i Conference Manager HER
Se webinar med økonomisk ansvar i Conference Manager HER
Fysisk materiale fra økonomikursus kan downloades HER
NY WEBSITEDESIGNER
Se introduktionswebinar til den ny websitedesigner HER
Se uddybende webinar til den ny websitedesigner HER
Nordea Bank, Slotsgade 44, 3400 Hillerød
OBS: Gælder kun udstedte fakturaer fra Conference Manager i formatet xxxxxx-CM-xxxxx-xxx
Husk at angive referencenummer fra fakturaen på overførslen!
Se webinar om den ny websitedesigner HER
Se uddybende webinar om ny websitedesigner HER
Guides:
Guide til oprettelse af simple arrangementer UDEN betaling
Guide til oprettelse af simple arrangementer MED betaling
Hvordan tilpasser jeg den præ-definerede forside i websitedesigneren?
Hvordan fjerner jeg forsiden og linker direkte til tilmeldingssiden?
Hvordan tilføjer jeg logo til min bekræftelse og mine e-mails?
Som følge af COVID-19 og dertil relaterede begrænsninger på møder og kurser, har vi udarbejdet en række webinarer i Conference Manager. Klik blot på det webinar, der er relevant for dig.
Grundkursus i Conference Manager (50 min)
Kort introduktion til økonomisk ansvar i Conference Manager (7 min)
Introduktion til ny websitedesigner i Conference Manager (30 min)
Uddybende gennemgang af funktioner i den ny websitedesigner i Conference Manager (20 min)
Har du spørgsmål eller brug for hjælp i forhold til funktionaliteten i Conference Manager kan du skrive til AU's Conference Manager support på conferencemanagersupport@au.dk. Der kan gå op til 48 timer før du får svar.
Beskriv i mailen hvilket problem du oplever, gerne med screendumps og nævn navnet på det arrangement, der er tale om.
Ved akutte henvendelser kan du ringe til supporten på: 22 74 49 36. Telefonen er åben mandag-torsdag mellem 9-14 og fredag mellem 9-13.
Drejer din henvendelse sig om økonomi, ydelse, moms eller lignende, bedes du kontakte Økonomi på wsokonomi@au.dk
Når du kontakter Økonomi, send da gerne arrangementsnavn, konference-ID, faktura eller screen shot med i mailen.
Nedenfor kan du tilmelde dig Conference Managers nyhedsbrev, så du kan følge med i nyheder om systemet fra supporten på Aarhus Universitet.
Der sendes typisk 4-6 nyhedsbreve om året.
Alle brugere i Conference Manager får automatisk nyhedsbrevet, da der kan være vigtig information man skal tage højde for. Formularen nedenfor er derfor primært tiltænkt ledere, projektøkonomer og andre, der har interesse i at følge med i brugen af Conference Manager på Aarhus Universitet.