Conference Manager

BRUG CONFERENCE MANAGER TIL DINE

ARRANGEMENTER OG KONFERENCER PÅ UNIVERSITETET

Conference Manager er Aarhus Universitets tilmeldingssystem til arrangementer og konferencer. Der er et online betalingsmodul indbygget i systemet, og du kan bygge dit eget website op i systemet, så det passer til arrangementet. På siden her kan du anmode om brugeroprettelse, finde vejledninger til brugen af systemet og finde kontaktinformationer til AU's lokale support.

Brugeroprettelse

For at blive oprettet i Conference Manager, bedes du udfylde nedenstående blanket til oprettelse af bruger.

OBS: Hvis du skal arbejde med/oprette betalingsarrangementer, skal du ligeledes udfylde fuldmagten nedenfor. Når du sender fuldmagtsanmodningen til okorettighed@au.dk skal du sætte conferencemanagersupport@au.dk på i cc-feltet. Oprettelse i systemet kan først ske, når fuldmagtsanmodningen er fremsendt.

Du skal på kursus i systemet, før du kan blive oprettet som bruger. Efter du har indsendt skemaerne, vil du blive kontaktet angående ledige kursusdatoer.

Anmod gerne om oprettelse i god tid, da der til tider kan være længere imellem kurserne.  

Kurser i Conference Manager

For at komme på kursus i Conference Manager skal du udfylde blanketten til brugeroprettelse i boksen ovenfor. Skal du arbejde med betalingsarrangementer, skal du ligeledes udfylde fuldmagtsblanketten, som ligeledes findes i boksen 'Brugeroprettelse' ovenfor.

Du vil herefter modtage en mail med information om grundkurset i Conference Manager.

KURSUSMATERIALE

Se webinar med grundkursus i Conference Manager HER

Se webinar med økonomisk ansvar i Conference Manager HER

Fysisk materiale fra grundkursus kan downloades HER

Fysisk materiale fra økonomikursus kan downloades HER

NY WEBSITEDESIGNER

Se introduktionswebinar til den ny websitedesigner HER

Se uddybende webinar til den ny websitedesigner HER

Indbetalingsoplysninger, Conference Manager

Indbetalinger til Conference Manager foretages til:

Nordea Bank, Slotsgade 44, 3400 Hillerød

  • Kontonummer: 2230 0716596346
  • IBAN: DK5320000716596346
  • SWIFT: NDEADKKK

OBS: Gælder kun udstedte fakturaer fra Conference Manager i formatet xxxxxx-CM-xxxxx-xxx

Husk at angive referencenummer fra fakturaen på overførslen!

Vejledninger


Webinarer

Som følge af COVID-19 og dertil relaterede begrænsninger på møder og kurser, har vi udarbejdet en række webinarer i Conference Manager. Klik blot på det webinar, der er relevant for dig.

Grundkursus i Conference Manager (50 min)

Kort introduktion til økonomisk ansvar i Conference Manager (7 min)

Introduktion til ny websitedesigner i Conference Manager (30 min)

Uddybende gennemgang af funktioner i den ny websitedesigner i Conference Manager (20 min)

Support

Har du spørgsmål eller brug for hjælp i forhold til funktionaliteten i Conference Manager kan du skrive til AU's Conference Manager support på conferencemanagersupport@au.dk. Der kan gå op til 48 timer før du får svar.

Beskriv i mailen hvilket problem du oplever, gerne med screendumps og nævn navnet på det arrangement, der er tale om.

Ved akutte henvendelser kan du ringe til supporten på: 22 74 49 36. Telefonen er åben mandag-torsdag mellem 9-14 og fredag mellem 9-13.   

Henvendelser om Økonomi

Drejer din henvendelse sig om økonomi, ydelse, moms eller lignende, bedes du kontakte Økonomi på wsokonomi@au.dk 

Når du kontakter Økonomi, send da gerne arrangementsnavn, konference-ID, faktura eller screen shot med i mailen.

Tilmelding til Conference Manager nyhedsbrev

Nedenfor kan du tilmelde dig Conference Managers nyhedsbrev, så du kan følge med i nyheder om systemet fra supporten på Aarhus Universitet.

Der sendes typisk 4-6 nyhedsbreve om året.

Alle brugere i Conference Manager får automatisk nyhedsbrevet, da der kan være vigtig information man skal tage højde for. Formularen nedenfor er derfor primært tiltænkt ledere, projektøkonomer og andre, der har interesse i at følge med i brugen af Conference Manager på Aarhus Universitet.

Nyhedsbrev

Tilmelding til Conference Manager nyhedsbrev

Tidligere nyheder