1. Rekruttering og studiestart

Aarhus Universitets kvalitetspolitik på uddannelsesområdet har som mål at tiltrække velkvalificerede, talentfulde danske og international studerende. Aarhus Universitet vil fremme et bevidst og kvalificeret uddannelsesvalg og give de nye studerende en god overgang til studielivet på universitetet.

I menuen til venstre kan du læse om de procedurer i Fællesadministrationen, der er med til at sikre kvaliteten i forbindelse med rekruttering og studiestart på uddannelserne.

For en oversigt over hvem der gør hvad i forbindelse med de forskellige processer eller et årshjul for Fællesadministrationens frister og aktiviteter relateret til rekruttering og studiestart - gå til en af de to øvrige undersider.