Hvem gør hvad?

Studiemiljø genereltStudiemiljøundersøgelseFaglig vejledning og feedbackStudievejledning
AUL AR, Aarhus
AUL AR, Emdrup
AUL BSS
AUL ST
Optagelse
Studiesystemer
Mobilitet og Uddannelsessamarbejde Deltager i den løbende drift af Dales Cafe.
Bolig
Vejledning og Studieinformation

Rådgiver om emner relateret til studiemiljø.

Fungerer som bro til Studenterrådgivningen og har generelt et tæt samarbejde med landets studenterrådgivninger.

Understøtter fælles arrangementer og seminarer vedrørende studiemiljø.

Varetager den fælles studievejledning, herunder drift, udvikling og kvalitetssikring af vejlednings- og studieinformationsopgaver, der dækker hele AU samt understøttelse af vejledningen i de faglige miljøer/de administrative centre i forhold til kvalitetssikring, sammenhæng og effektivitet.

Sekretariatsbetjener VEST-båndet.
SU og Specialpædagogisk Støtte Varetager opgaver vedrørende specialpædagogisk støtte og SU.
Studievalg Østjylland Vejleder om alle videregående uddannelser i Danmark.
Uddannelsesjura
Uddannelsesudvikling og -kvalitet
Analyse og Indberetning Leverer grunddata til studiemiljøundersøgelsen til Center for undervisning og læring Aarhus BSS.