Studiemiljø generelt

Vejledning og Studieinformation beskæftiger sig blandt andet med rådgivning relateret til emner vedrørende studiemiljø, som trivsel, studietvivl og personlige forhold i øvrigt. Vejledning og Studieinformation fungerer desuden i mange tilfælde som bro til Studenterrådgivningen og har generelt et tæt samarbejde med landets studenterrådgivninger.  Læs mere om trivsel her.

Vejledning og Studieinformation understøtter desuden fælles arrangementer og seminarer vedrørende studiemiljø.

International Uddannelse deltager i den løbende drift af Dales Cafe, der blandt andet er målrettet det internationale studiemiljø og fungerer som et supplerende, socialt samlingspunkt for internationale studerende på tværs af AU’s uddannelser.

Der er ikke særlige tiltag vedrørende studiemiljø i forhold til EVU-studerende i Fællesadministrationen.