Arts Bygningsdrift tager nyt elektronisk opgavehåndteringssystem i brug

For at Arts Bygningsservice kan servicere brugerne bedst muligt og prioritere opgaverne rigtigt, tager de nu et nyt opgavehåndteringssystem i brug. Systemet anvendes fra den 15. juni i Nobelparken, Kasernen og Trøjborgvej, mens det indføres på Campus Emdrup den 3. august. På Moesgård og Katrinebjerg kontaktes bygningsservice som hidtil.

15.06.2020 | Anne Risager

Arts Bygningsservice er i gang med en større digitaliseringsproces, som bevirker, at arbejdsgangene omkring indmeldinger af opgaver til driftsmedarbejderne ændres.

I praksis betyder det, at ikke-akutte opgaver til Arts Bygningsdrift skal indmeldes elektronisk i et nyt opgavehåndteringssystem, DALUX FM Helpdesk, enten via en app eller på web.

Systemet tages i brug 15. juni 2020 på Arts’ driftsområder i Aarhus (Nobelparken, Kasernen og Trøjborgvej), og gælder således ikke Moesgård og Katrinebjerg (her kontaktes den lokale bygningsdrift).

Ibrugtagning på Campus Emdrup sker den 3. august 2020. Indtil da opretter medarbejdere på Campus Emdrup opgaver i denne formular som hidtil.

Brug QR-koden på dørskiltet

Som nogle måske har bemærket, er der mange steder på Arts opsat små QR-koder på dørskiltene ved lokalerne. Dem skal man bruge, når man fremover melder en opgave ind til bygningsdriften via app’en DaluxFM HelpDesk. I app’en kan man give besked om alt lige fra defekt lys til behov for flyttehjælp. Når man opretter en opgave i app’en, får man et link, så man løbende kan følge status på sin opgave.

Sådan gør du

Læs hvordan du henter app´en og bruger systemet på Arts Bygningsdrifts hjemmeside. (English version)

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til app’en, er du velkommen til at kontakte Anders Vinding Christensen på tlf. 4087 8294 eller på mail avc@tdm.au.dk


Akutte henvendelser

Akutte henvendelser kan stadig ske pr. telefon til:

  • Driftskontoret Emdrup, servicetelefon: 9352 1850
  • Driftskontoret Aarhus, servicetelefon: 8715 0536
Administrative forhold