Informationsmøde om næste fase af byggeriet i Universitetsbyen

Næste fase af byggeriet til Aarhus BSS i Universitetsbyen går snart i gang, herunder fastlægningen af den konkrete indretning af studiemiljø og -arealer. En inddragelsesproces på fakultetet skal sikre, at medarbejdere og studerende bliver hørt.

Aarhus BSS' kommende bygninger i Universitetsbyen
Foto: AART Architects

Tilbage i april blev vinderen af udbuddet om Aarhus BSS’ nye bygninger og arealer i Universitetsbyen offentliggjort. Nu går byggeprojektet ind i sin næste fase, der blandt andet involverer fastlægningen af den konkrete indretning af studiemiljøer og arealer.

I den forbindelse skal en brugerinddragelsesproces på fakultetet sikre, at brugerne – medarbejdere såvel som studerende – bliver hørt.

Første trin i processen er et informationsmøde tirsdag den 31. august, hvor der vil blive gjort status på projektet og informeret om næste fase, herunder brugerinddragelsen. Der vil også være tid til spørgsmål og svar fra deltagerne.

Alle interesserede på Aarhus BSS er velkomne.