Styrk dit entreprenørskab og se nye muligheder for din forskning

Forårsprogrammet 2021 fra The Kitchen byder på en række gratis workshops i entreprenørskab, som ansatte ved Aarhus Universitet kan bruge til at generere nye muligheder for deres forskning.

The Kitchens logo

Ønsker du at bruge din forskning i kommercielt regi? Vil du være bedre til at søge midler? Mangler du værktøjer til at spotte og udnytte alternative afløb for dine gode idéer?

The Kitchen og Science for Society tilbyder i foråret en række gratis workshops, der er åbne for alle ansatte ved Aarhus Universitet. De forskellige workshops styrker dine entreprenørielle kompetencer og hjælper dig med at forlene din forskning med kommerciel relevans og gennemslagskraft samt med at generere nye muligheder for dine projekter.

Eksempler på workshops

• Impact beyond Academia (19. marts 2021)
  • Value Proposition (23. marts 2021)
  • Merging Research and Entrepreneurship (24. marts 2021)

The Kitchen tilbyder også et spinout-program på syv uger – i år kaldet Validate Your Business Model.

Tilmeld dig en eller flere workshop