I starten af semesteret tjekker den kursusansvarlige at de alle undervisere er koblet på evalueringen af kurset. Den Kursusansvarlig vil der blive mødt af at underviseren kan have forskellige roller. Herunder er en beskrivelse af hvad de forskellige roller betyder:
De forskellige roller er centrale når kurset evalueres med skemaet: Standard+Hold(B) som betyder at der både er forelæsninger og holdundervisning der skal evalueres. Der hentes forskellige spørgsmål ind til en underviser alt efter hvilken rolle underviseren har.
Underviserrolle | Spørgsmål |
T |
|
TA |
|
Herunder ser du et eksempel på hvordan resultaterne på de forskellige standard evalueringsspørgsmål bliver sendt til forskellige interessenter. Vær opmærksom på at nogle studienævn har besluttet at der ikke automatisk skal sendes rapporter til kursusansvarlige med oplysninger om holdundervisere.
Opret en regel i Outlook ved at højreklikke på en mail fra evalueringsteamet.
Vælg afsender og emnefelt som svarer til de mails du ønsker at samle i mappen. Opret en mappe under "select folder".
Klik "New" for at oprette en mappe.
Navngiv mappen så den giver mening for dig.
Klik "OK"
Kør reglen hvis du ønsker at samle tidligere mails i mappen