Ny forside for IT-support til studerende

Da langt de fleste IT-services efterhånden er de samme for alle studerende, er der sket en oprydning og omstrukturering af indhold på siderne om IT-support på studerende.au.dk

Der er lavet en ny forside, som funktionsopdelt leder den studerende direkte hen til support for software, mail, print osv. Du finder den nye side på studerende.au.dk/itsupport eller au.dk/ittilstuderende.

Arbejdet med siderne er lavet på baggrund af webanalyse og en workshop med repræsentanter fra IT-supportenhederne på fakulteterne og fællesadministrationen. Derudover er der arbejdet med siderne i en redaktionsgruppe med repræsentanter for de relevante IT-områder, fakulteterne og AU Uddannelse.

Yderligere information kan du få hos Pia Hvid Tønnesen, AU IT, Web – brugeroplevelser.