Du er her: AU  Medarbejdere  Institutter m.v. Nyhed

AU er i luften med ny rejseleverandør

Fremover kan medarbejdere bestille billetter via rejseleverandøren CWT. Vær opmærksom på, at Cimber Sterling stopper alle flyvninger pr. 3. maj pga. konkurs. Der er information om begge dele på en ny rejseportal.

01.05.2012 | Jette Revsgaard

Hvis du har bestilt rejser før 1. maj 2012, vil det stadig være Via Travel, der håndterer rejsen. Det gælder også rejser, som først afvikles på et senere tidspunkt. Har du derfor spørgsmål til ændringer af flyafgange, faktura skal du henvende dig til VIA Travel.

Rejseportal med videoguides

I forbindelse med overgangen til CWT har Økonomi og planlægning oprettet en rejseportal, hvor man blandt andet kan finde videoer, der viser, hvordan CWT’s onlinebooking foregår.

Du kan også finde oplysninger om

  • procedurer for oprettelse af rejseprofil hos CWT
  • bestilling af rejser
  • mulighed for online booking
  • afregning af rejser
  • relevant information om AU's rejsepolitik

Se rejseportalen

Rejsegruppen

Se information om Cimber Sterlings konkurs

Hvor kan jeg få hjælp og vejledning?

Der er der uddannet en række lokale AU-superbrugere, som kan spørges til råds.

Du har også mulighed for at kontakte CWT.

Spørgsmål vedrørende rejser manuel bestilling af rejser rettes til:
Tlf.: +45 33 63 77 77, E-mail:staten.dk@contactcwt.com

Spørgsmål vedrørende teknisk support:
Tlf.: +45 70 20 19 87, E-mail: tsc.dk@contactcwt.com

Mandag-torsdag: 8.30-16.30

Fredag: 8:30-16:00

Ringer du efter åbningstiden, skal du betale 200 DKK/opkald

Medarbejdere, Forside
300871 / i40