Vigtig information om dine sommereksamener på Campus Herning

Sommereksaminer flyttes til VIA University College På grund af utætheder skal taget på AU Campus Herning skiftes i løbet af sommeren.

Sommereksaminer flyttes til VIA University College

For at undgå støjgener flytter vi fra d. 23. maj 2022 alle ordinære eksaminer til lokaler hos vores nabo, VIA University College, Birk Centerpark 5.
I WISEflow og ved receptionen på AU Campus Herning samt i C-bygningen på VIA University College kan du se, i hvilke lokaler dine eksaminer kommer til at foregå. Receptionist Heidi Trampedach Larsen vil desuden have midlertidig kontorplads i VIA’s C-bygning i eksamensperioden.

På VIA kan du benytte det trådløse netværk, Eduroam, og IT-supporten vil være til stede på VIA ved de skriftlige eksamener.

Parkering på VIA University Colleges parkeringsplads er gratis i perioden 23. maj - 30. juni 2022.

Hvis du ønsker det, kan du kigge forbi bygning C på VIA for at orientere dig, inden dine eksamener begynder.