Nyhedsbrev fra universitetsledelsen nr. 8/2020

Særudgave om corona: Hør bestyrelsesformand og rektors udmeldinger om situationen på Aarhus Universitet efter, at universitetet allerede fra onsdag aften den 11. marts begyndte sin fysiske nedlukning.

This newsletter will soon be available in English as well as a texted version of Rector Brian Bech Nielsen's video.

Bestyrelsesformand Connie Hedegaard sender stor anerkendelse af AU's håndtering af corona

Aarhus Universitet står i en helt usædvanlig situation. Universitetet har i høj grad vist rettidig omhu med en hurtig fysisk nedlukning, og kommunikationen har været klar – både om det, man ved, og det man ikke ved.

Det er en enorm opgave at omlægge undervisningen og det daglige arbejde i det hele taget, og organisationen og en velkoordineret ledelse viser her sin styrke ved at tage flot hånd om det store arbejde, denne situation afføder.

Jeg vil gerne på bestyrelsens vegne udtrykke stor anerkendelse af håndteringen, som har været præcis, velovervejet – og med stor myndighed.

Rektor: Vi må gøre det, så godt vi kan

Følg med på AU's website om corona

Læs mere på AU's website om corona. Siden opdateres løbende i takt med, at universitetet finder svar og løsninger. Vi opfordrer til, at man holder sig orienteret på siden. Der vil også i den kommende tid blive informeret direkte på mail til studerende og medarbejdere samt på de sociale medier.