Steen Harrit Jakobsen ny administrationschef på Health

Den nye administrationschef på Health har stor erfaring med både organisationsudvikling og sundhedssektoren. Med udnævnelsen er alle fire administrationschefer fundet.

Steen Harrit Jakobsen (f. 1969) er netop udnævnt som ny chef for det administrative center på Health. Han kommer fra en stilling som chefkonsulent hos rådgivningsfirmaet 4Improve og har tidligere været kontorchef i både Sundhedsministeriet og Region Midtjylland. Steen Harrit Jakobsen, der er uddannet cand. oecon. fra Aarhus Universitet, har i de seneste år været med til at løse en række organisationsudviklings-projekter på det sundhedsvidenskabelige felt. Han har i den forbindelse udført opgaver for blandt andet Århus Universitetshospital.

Som chef for det administrative center på Health får Steen Harrit Jakobsen ansvaret for at koordinere de administrative services, som hovedområdet udbyder til ledelse, medarbejdere, studerende m.fl.

Steen Harrit Jakobsen tiltræder på Aarhus Universitet den 1. august. Med hans udnævnelse er der nu sat navne på alle fire administrationschefer. De øvrige er Niels Damgaard Hansen (Science and Technology), Steen Kjeldsen (Business And Social Sciences) og Ole Jensen (Arts).