Cafémøder i Emdrup og Århus

Dekanatet inviterer medarbejdere og studerende til cafémøder den 23. og 24. juni om implementeringen af Fremtidens AU på Arts.

?I forlængelse af 9. marts-rapporten har dekanatet nedsat otte arbejdsgrupper, der skal udarbejde forslag til implementeringen af Fremtidens AU på Arts. Fire arbejdsgrupper har nu færdiggjort deres rapporter vedr. centertaksonomi, forskningsprogrammer, uddannelsesfagudvalg og medarbejder- og studenterinddragelse (institutforum).

Som led i den videre implementeringsproces inviterer dekanatet hermed fakultetets medarbejdere og studerende til at deltage i cafémøder i både Aarhus og Emdrup. Hovedlinjerne i arbejdsgruppernes forslag præsenteres, og der vil være mulighed for at stille spørgsmål både til fakultetsledelsen og arbejdsgruppernes tovholdere - og for at kommentere rapporternes konklusioner.

Cafémøderne finder sted:

• Aarhus: Torsdag d. 23. juni kl. 14.00-16.00 i Stakladen (bygn. 1423)
    Tilmelding via AU webshop senest tirsdag d. 21. juni kl. 12.00.
  • Emdrup: Fredag d. 24. juni kl. 14.00-16.00 i Festsalen (lokale A220)
    Tilmelding via AU webshop senest tirsdag d. 21. juni kl. 12.00.

De fire rapporter findes på fakultetets implementeringshjemmeside

Spørgsmål vedrørende cafémøderne og den videre implementeringsproces kan rettes til dekanatets implementeringssekretariat: Henrik Senfer (hs@dpu.dk) eller René Dybdal (rdp@teo.au.dk)