Få overblik med det nye nyhedsbrev fra AU Administration

Samtlige administrative medarbejdere på Aarhus Universitet modtager ugen efter pinse et nyt nyhedsbrev. Det skal hjælpe medarbejderne med at få et hurtigt overblik over nye administrative tiltag.

Foto: Colourbox

For at de administrative medarbejdere let og hurtigt kan orientere sig om nye administrative tiltag på tværs af institutter, hovedområder og vicedirektørområder, lancerer AU Administration et nyt nyhedsbrev.

Nyhedsbrevet udkommer hver tredje uge og kommer til at bestå af korte nyheder på få linjer med link til sider på medarbejdere.au.dk, hvor man kan læse mere. Dermed samles administrativt nyt om eksempelvis nye leverandører, procedurer, initiativer, services eller kurser.

- Det er tanken, at nyhedsbrevet skal gøre hverdagen lettere for de administrative medarbejdere. Det skal være et redskab, som gør det let og hurtigt at få overblik over nye tiltag, samt hvor man kan læse mere om disse tiltag, forklarer Knud Holt Nielsen, der er redaktør på nyhedsbrevet.

Det betyder også, at medarbejderne er velkomne til at komme med input, spørgsmål, ris eller ros til nyhedsbrevet.

- Nyhedsbrevet er til for medarbejderne, og det betyder også, at man som medarbejder kan kontakte os, hvis man har en problemstilling eller et spørgsmål, man gerne vil have taget op. Så skaffer vi svaret, fortæller Knud Holt Nielsen.

Nyhedsbrevet udkommer som nævnt første gang efter pinse.

Redaktør Knud Holt Nielsen kan kontaktes på khni@dpu.dk