Forslag til administrativ struktur afprøvet på temadag

Flere medarbejdere og studerende deltog i en temadag om de administrative arbejdsudvalgs emneområder, hvor de foreløbige rapporter blev fremlagt.

En bredt sammensat gruppe bestående af 40 medarbejdere og studerende ved Aarhus Universitet var fredag den 19. november indbudt til at give feedback på forslag til nye administrative strukturer på universitetet i forbindelse med den faglige udviklingsproces.

Det skete på en temadag, hvor arbejdsgruppen vedrørende organisering af administrationen og de syv arbejdsudvalg præsenterede deres foreløbige forslag til fremtidens administrative strukturer.

De 40 deltagere drøftede de foreslåede administrative modeller og kom med input til det videre arbejde. Arbejdsgruppen og arbejdsudvalgene vil nu tage responsen fra temadagen med i deres overvejelser. De leverer deres endelige anbefalinger til rektoratet inden jul.