Fyraftensmøde om ChatGPT

ChatGPT og andre lignende sprogmodeller har skabt stor debat og kan udfordre den måde, vi planlægger og udfører vores undervisning og afvikler vores eksamener. Disse temaer kan du blive klogere på til fyraftensmøde på Centre for Educational Development.

Torsdag 2. marts 2023,  kl. 16:00 - 17:30

Lokale 228, bygning 1910 (med forbehold for ændringer)

CED

Fremkomsten af ChatGPT og andre lignende sprogmodeller har skabt stor debat og kan udfordre den måde, hvorpå vi planlægger og udfører vores undervisning, samt ikke mindst hvordan vi afvikler vores eksamener.  Disse og andre relaterede temaer vil vi prøve at komme omkring til fyraftensmøde på Centre for Educational Development.

Program:

• Velkommen ved Anders Hyldig, Funktionschef for Digital Udvikling, CED.
  • Indlæg ved lektor Niels Lauritzen, Institut for Matematik.
  • Indlæg ved professor Mads Rosendahl Thomsen, Institut for Kommunikation og Kultur -Litteraturhistorie.
  • Indlæg ved professor Jan Wolff, Institut for Odontologi og Oral Sundhed
  • Efterfølgende diskussion og workshop faciliteret af CED.

Tilmelding er nødvendig. Alle tilmeldte online-deltagere vil modtage et link til live stream af mødet. Mødet afholdes på dansk.

Se også information om AI og Chatbots på https://educate.au.dk/it-i-undervisningen/chatbots, hvor du også kan tilmelde dig workshops om formulering af eksamensspørgsmål.