Gratis billetter til Superligakampen AGF-FCN 18/10

AGF Fodbold har tildelt Aarhus Universitets medarbejdere og deres familier et begrænset antal gratis billetter til superligakampen mellem AGF og FC Nordsjælland fredag den 18. oktober kl. 18.30 i NRGI Park. Uddelingen af disse billetter vil foregå efter først til mølle-princippet.

Der er maks. 5 billetter til rådighed pr. medarbejder, og nedenfor finder du den voucherkode, der giver gratis adgang til D1-D4-afsnittet til kampen:

Voucherkode: 5t98p2nt2

Sådan bruger du din voucherkode:

1. Gå ind på www.agf.dk/billetter/online-billetsalg/
  2. Vælg ”Køb billetter/sæsonkort”.
  3. Vælg kamp AGF-FCN.
  4. Vælg Sektion D1-D4, og vælg antal pladser, dog maks. 5.
  5. Vælg type (voksen eller barn).
  6. Klik på ”Køb billetter/sæsonkort”.
  7. Indtast dine personlige oplysninger, og klik på ”Videre”.
  8. For hver enkelt billet: Klik på det store +, og indtast voucherkoden. Klik herefter på det lille +. Gentag for hver billet, så prisen ender på 0,00 kr.
  9. Klik “Jeg accepterer ovenstående salgs- og leveringsbetingelser”.
  10. Klik ”Betal”, og der vil blive sendt en kvittering til din mailadresse.
  11. Tryk på linket ”Klik her for at hente dine billetter” i den kvittering, du modtager pr. mail.
  12. Tag et print af din af dine billetter, og medbring dem på kampdagen.

Som medarbejder skal du – ud over billetterne – også medbringe dit adgangskort til AU, da du kan risikere at skulle vise det ved indgangen. Dette sker for at undgå, at nogle medarbejdere bestiller flere billetter pr. familie end maks. 5.

Alle de udlovede billetter er til sektion D1-D4. Du skal derfor gå hen til indgang D1-D4 og få tjekket din billet, når du ankommer.

Dørene åbnes 1 time før kampen, og det er en rigtig god idé at komme i god tid, da der vil foregå en masse aktiviteter for både børn og voksne.

VIGTIGT:

Billetterne skal bestilles senest onsdag den 16. oktober. Herefter vil de ikke længere være tilgængelige.

Billetterne må IKKE overdrages til andre.