Kom gratis på Folkeuniversitetet

AU-ansatte, pensionerede AU-ansatte og AU-alumner med ledsager kan atter tilmelde sig et gratis hold på Folkeuniversitetet i efteråret 2012.

Foto: Søren Kjeldgaard

Den 15. august kl. 10 bliver der åbnet for tilmeldingen til den populære ordning. En ekstra bevilling sikrer, at man igen i dette efterår kan få en gratis ledsager med, selvom det tidligere har været meldt ud, at dette ikke ville være muligt.

Der er et begrænset antal pladser, der fordeles efter “først til mølle”-princippet. Programmet for Folkeuniversitetets efterårssemester er blevet hustandsomdelt i starten af august og offentliggjort på www.fuau.dk.

Hvad er vilkårene?

• Du skal være færdiguddannet kandidat fra Aarhus Universitet eller nuværende eller pensioneret medarbejder ved Aarhus Universitet
  • Du må kun tilmelde dig 1 forløb
  • Du må tilmelde dig sammen med 1 ledsager

Hvordan gør jeg?

• Gå ind på www.fuau.dk under menupunktet ”Specialaftaler”
  • Indtast aftalekoden: au
  • Udfyld tro og love-erklæringen med oplysninger om uddannelsessted eller ansættelsessted
  • Klik dig ind på det forløb, du vil tilmeldes, og gennemfør tilmeldingen ved at indtaste dine personlige oplysninger.
  • Husk at medbringe det adgangskort, som du får ved tilmeldingen, når du skal på Folkeuniversitetet.

Vel mødt i den nye sæson på Folkeuniversitetet!