Nyt kursuskatalog for administrative medarbejdere

AEUs kursus- og seminarkatalog for 2011 er netop udkommet.

AEU (Administrativ Efteruddannelse for Universitetsansatte) er en samarbejdsorganisation dannet af de danske universiteter, som udbyder efteruddannelse for medarbejdere, der beskæftiger sig med administration på de danske universiteter.

I år udkommer kataloget kun i en elektronisk version, som findes på hjemmesiden www.aeu.dk, hvorfra du kan downloade det som pdf-fil. På hjemmesiden kan du læse om de enkelte kurser og seminarer samt tilmelde dig.

AEU udbyder kurser og seminarer inden for blandt andet studieadministration, vejledning, indkøb, økonomi og personale­admini­stration. Derudover udbyder AEU lederudviklingsforløb og projekt­leder­­uddannelse. Arrangementerne er tilrettelagt, så der etableres videndeling og skabes merværdi for både den ansatte og ansættelsesstedet.

Der vil løbende blive fremsendt elektroniske informationsfoldere for de enkelte aktivi­te­ter, som du også kan hente på www.aeu.dk.