STADS lukkes 2.-23. oktober

STADS lukkes fra den 2. til den 23. oktober 2013 kl. 10 som følge af konvertering af studieadministrative data fra AU Herning, AUHE, og Aarhus University School of Enginering, ASE, til AU STADS.

Efter konverteringen vil alle studieadministrative data ved AU være samlet i ét STADS.

Adgang til STADS-kopi i konverteringens lukkeperiode

I lukkeperioden bliver der i løbet af onsdag den 2. oktober adgang til en kopi af STADS. Alle brugere, inkl. studerende og administrative medarbejdere inden for og uden for AU Studier kan lave opslag, udskrifter, udtræk osv. Der må IKKE gemmes ændringer i denne STADS-kopi. Evt. ændringer vil i øvrigt IKKE blive overført til driftsversionen den 23. oktober.

Adgang til e-læringssystemer

Blackboard, CampusNet, AULA og First Class fungerer normalt i lukkeperioden. Eneste begrænsning i disse systemer er, at der ikke vil blive overført eftertilmeldte/afmeldte studerende i lukkeperioden i Blackboard og CampusNet).

Alle berørte medarbejdere og studerende har fået direkte besked om lukkeperioden og den betydning, den får for dem.