Stort ryk-ind til administrativt møde

Alle stole i aulaen var optaget, da de administrative medarbejdere på Aarhus Universitet var inviteret til stormøde den 24. marts om, hvilke konsekvenser de mange forandringer får for deres hverdag.

Til mødet fortalte først Universitetsdirektør Jørgen Jørgensen om de overordnede principper for den nye administrative organisering. Derefter fortalte vicedirektør for AU Økonomi og Planlægning Søren Trangbæk om den nye økonomimodel og fremtidens organisering på økonomiområdet.

Inden der blev åbnet op for spørgsmål fra salen, forklarede vicedirektør for AU HR Louise Gade om tidsplanen og proceduren for ønskerunden og om, hvordan situationen er for de medarbejdere, der får ændret deres arbejdsopgaver uden at skulle i ønskerunde.

Se en optagelse af hele mødet

Se Universitetsdirektør Jørgen Jørgensens præsentation af den administrative struktur.

Se vicedirektør for AU Økonomi og Planlægning Søren Trangbæks præsentation af den nye økonomimodel.

Se Louise Gades gennemgang af medarbejdernes situation i forandringsprocessen.

Se svar på spørgsmål fra salen og på indkommende emails.