Bacon, Freud, and the London painters - guidet tour på ARoS

Tag med Personaleforeningen på opdagelse i den meget roste kunstudstilling, der tager afsæt i den såkaldte "The School of London".

Oplysninger om arrangementet

Onsdag 24. januar 2018,  kl. 17:45 - 20:00

ARoS Kunstmuseum

The School of London er en samlet betegnelse for en gruppe af kunstnere, der i efterkrigstiden udviklede en interesse for mennesket generelt og menneskekroppen i særdeleshed. Særudstillingen Bacon, Freud, and the London Painters præsenterer i alt 90 værker fra 10 af disse kunstnere.

Læs mere om udstillingen her: http://www.aros.dk/besoeg-aros/udstillinger/2017/bacon,-freud-and-the-london-painters/

Vi mødes kl. 17.45 og starter aftenen med en guidet tour rundt i udstillingen. Derefter kan vi fordøje indtrykkene sammen med en sandwich i museets café. Efter spisningen kan du frit besøge museets udstillinger.

Program:

• 17.45: Ankomst
  • 18.00: Omvisning i udstillingen
  • 19.00: Sandwich og sodavand i Art Café
  • 20.00: Genbesøg udstillingen og/eller gå på opdagelse i andre ARoS-udstillinger
  • 22.00: ARoS lukker

Priser:

• 100 kroner for medlemmer af Personaleforeningen
  • 200 kroner for ledsagere

Tilmeld dig her via webshoppen