C.F. Møller rundvisning i Universitetsparken - fortællingen om udvalgte bygningers tilblivelse

Julian Weyer fra det berømte arkitektfirma C.F. Møller, som står bag AU's bygninger, fortæller på denne guidede tur historien om nogle af de gule universitetsbygningers tilblivelse. Turen er inkl. en sandwich og en vand.

Tirsdag 22. september 2015,  kl. 15:00 - 19:00

Riddersalen, bygning 1323 på Bartholins Allé 10

Kunne du tænke dig at høre historien om nogle af de gule universitetsbygningers tilblivelse? Så har du muligheden for at deltage i en rundvisning guidet af partner Julian Weyer fra C.F. Møller - arkitektfirmaet bag bygningerne.

Arrangementet finder sted tirsdag 22 september 2015 kl. 17. Vi starter i Riddersalen i bygning 1323 på Bartholins Allé 10. Her spiser vi en sandwich, mens Julian Weyer laver en introduktion til C.F. Møller og byggeriet. Herefter starter selve rundvisningen, som varer ca. 1½ time.

Pris:

Der er plads til maks. deltage 25 personer, så skynd dig at tilmelde dig og eventuelt en eller flere ledsagere.

Yderligere information: Mona Toft Madsen mtm@badm.au.dk eller Birgitte Steffensen bis@badm.au.dk