Invitation til Aarhus Universitets årsfest

Alle medarbejdere er inviteret, når Aarhus Universitet holder årsfest i Musikhuset Aarhus fredag den 14. september 2012. Se her hvordan du tilmelder dig. Tilmeldingen åbner onsdag den 15. august.

Foto: Jesper Rais/AU Kommunikation

Alle medarbejdere inviteres hermed til Aarhus Universitets årsfest i Musikhuset Aarhus fredag den 14. september 2012 kl. 19.00. Invitationen inkl. program kan ses her

Tilmeldingen, som finder sted efter først til mølle-princippet, åbner onsdag den 15. august kl. 9.00 og foregår via dette link: www.kongreskompagniet.dk/med

Du vil ultimo uge 36 modtage besked om, hvorvidt du bliver tilbudt plads i Store Sal, Symfonisk Sal eller kommer på venteliste, hvis der er for mange tilmeldte. Hvis du ikke er tildelt plads i Store Sal eller Symfonisk Sal, vil du modtage besked om venteliste pr. e-mail. Hvis du har fået billetter til Store Sal eller Symfonisk Sal, fremsendes disse pr. post.

Universitetsledelsen, institut-, center- og studieledere, medlemmer af akademiske råd samt tillidsrepræsentanter har med posten modtaget en særskilt invitation, hvoraf fremgår tilmeldingslink. Det er derfor vigtigt, at man anvender linket i den trykte invitation, hvis man får tilsendt en sådan.