Nu kan du søge om Circle U.-midler til online kursusaktiviteter

Har du lyst til at internationalisere din undervisning og udvikle online kursusaktiviteter sammen med kolleger fra Humboldt-Universität? Så kan du nu søge om op til 5.000 euro i finansiering gennem Circle U. Ansøgningsfristen er 30. september.

Pige foran computer ved skrivebord
Målet med COIL-kurser er få studerende på tværs af Circle U. til at samarbejde via digitale værktøjer. Foto: Colourbox

Alle AU’s undervisere kan nu – gennem Circle U. – søge om midler hos Humboldt-Universität zu Berlin (HU) til at udvikle et såkaldt COIL (Collaborative Online International Learning)-kursus sammen med kolleger fra Humboldt.

COIL-formaterne er fleksible, og et COIL-kursus kan bestå af helt ned til en enkelt fælles session, som kan integreres i et allerede eksisterende kursus. Formålet med et COIL-kursus er at bringe studerende fra Circle U.-alliancen sammen på tværs af uddannelser og universiteter og få dem til at arbejde sammen ved hjælp af digitale værktøjer.

Alle undervisere kan søge om midler, men det er et krav, at kurserne/aktiviteterne afholdes i undervisningsteams, der inkluderer undervisere fra Humboldt.

Har du en idé til et COIL-kursus, men ingen kontakter ved Humboldt? Så kontakt projektlederen Christian Wilhelm, som vil hjælpe dig med at finde egnede partnere.

Læs hele opslaget

Ansøg om COIL funding

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til COIL-kurser generelt, så skriv til: aarhus@circle-u.dk