WISEflow er AU's fælles system til digital eksamen.
Her på siden kan du finde information og tekniske vejledninger til, hvordan du bruger WISEflow som bedømmer, forfatter (ifm. multiple choice-opgaver) studieadministrativ medarbejder eller tilsyn. Du finder også link til supporten, hvis du oplever tekniske problemer.
Værktøjer, vejledninger og serviceydelser for alle ansatte
Slå op i emneindekset:
Hold dig orienteret her om best-practice
Hvis du ikke kan finde informationer om censor-afregning, herunder kørselsgodtgørelse og censorhonorar, på din prøve i WISEflow, kan du kontakte eksamensadministrationen på følgende måde:
Gå ind på din prøve og find overskriften ”Yderligere bedømmelsesmateriale”.
Når en udenlandsk censor (uden dansk cpr-nummer) skal kunne benytte AUs systemer, såsom WISEflow, skal denne oprettes i AUs persondatasystem.
Gå til Serviceportalen
Eller brug webformularen
Som censor med MitID (dvs. typisk hvis du har et dansk CPR-nummer) kan du kun logge på med MitID.
Som udenlandsk censor, dvs. hvis du ikke har et dansk cpr-nummer og dermed ikke ejer et MitID, kan du logge på med WAYF.
Du skal bruge din mobiltelefon, din mailadresse, dit bruger-ID (AU ID) og adgangskode.
For at kunne logge på WISEflow for første gang skal du igennem følgende 2 trin:
1 Oprettelse af adgangskode
For at logge på første gang skal du oprette en adgangskode.
Hvis du sidenhen glemmer din adgangskode, kan du altid lave en ny.
Begge dele gøres ved at følge denne vejledning for at skifte adgangskode, under afsnittet ”Glemt eller udløbet adgangskode”, ”Hvis du stadig kan tilgå din AU-mail eller har knyttet en privat email til dit AU ID”.
2 Opsætning af totrinsbekræftelse til WAYF
Find en vejledning til opsætning af det her.
Har du problemer med at oprette en adgangskode, at få sat totrinsbekræftelse op eller at logge på WISEflow, kontakt venligst det fakultets IT-support, som din prøve hører til.
Nu er du klar til at logge på WISEflow.
Klik på den orange knap foroven kaldet ”Login”.
Følg instruktionerne på skærmen.
Prøv en anden browser eller ryd/ clear cache i din browser. Se vejledning til dette herunder.
Har du spørgsmål, der relaterer sig til eksamen såsom opgavesæt og de studerendes besvarelser, skal du kontakte til den eksamensansvarlige.
Hvordan: Se kontaktoplysninger på din prøve under: Yderligere bedømmelsesmateriale
Hvis du har spørgsmål angående login, funktionalitet m.m. i WISEflow, bedes du kontakte Studiesystemsupport.
Teamviewer giver os den bedste mulighed for at hjælpe dig online. Klik nedenfor på "Hent Teamviewer".
Åbningstider:
Mandag - torsdag: kl. 9-15
Fredag: kl. 9-14