Ny PowerPoint om AU

En ny PowerPoint med overordnede fakta om AU og fakulteterne er nu tilgængelig på medarbejdere.au.dk.

I den nye PowerPoint finder du blandt andet de senest opdaterede nøgletal, organisationsdiagram, geografisk overblik, fakta om kerneaktiviteter og campus-miljøerne på AU.

Præsentationen er krydret med stemningsbilleder fra AU, og der er mulighed for at indsætte et ekstra ”billedhjul” som afrunding på din PowerPoint.

Du kan bruge præsentationen i sin fulde længde eller frit plukke de slides ud, der er relevante for dig. Bemærk, at flere slides er suppleret med uddybende fakta/forklaring i noterne.

Alle tal i præsentationen baserer sig på de officielle og senest opgjorte tal fra AU i tal. Præsentationen holdes opdateret ved væsentlige ændringer og ellers en gang om året i forbindelse med udgivelsen af AU i tal.

For at være sikker på, at du bruger de korrekte tal, anbefaler vi, at du altid henter præsentationen/relevante slides på ny, når du skal bruge den - og ikke retter i en gammel præsentation, du har downloadet ved en tidligere lejlighed.

Powerpointen er baseret på indholdet i profilbrochuren 15/16 og AU in Brief 15/16. De to trykte publikationer kan fortsat rekvireres hos kommunikation@au.dk