Særlig ønskerunde for biblioteksmedarbejdere

Et informationsmøde sidst i maj skal give biblioteksmedarbejdere flere informationer om en særlig ønskerunde og processen omkring Aarhus University Library.

Arbejdet med at udforme organiseringen af Aarhus University Library er gået i gang, og der vil snarest muligt blive nedsat en arbejdsgruppe med repræsentation af bl.a. medarbejdere og studerende, som skal fastlægge, hvordan Aarhus University Library skal udformes.

Den tidsmæssige forskydning af processen på biblioteksområdet betyder, at biblioteksmedarbejdere ikke har mulighed for at deltage i den igangværende ønskerunde. Men i efteråret gennemføres der en særskilt proces for biblioteksmedarbejdere, så de ikke stilles anderledes end andre medarbejdere.

Der afholdes desuden et særligt møde for alle biblioteksmedarbejdere på Aarhus Universitet, hvor øvrige spørgsmål kan afklares. Mødet afholdes den 26. maj kl. 13:30-16:00 i Aarhus, og en nærmere plan vil tilgå senere.