Tunnel under Nørrebrogade atter åben
Aarhus Letbane har igen åbnet for trafikken i tunnelen på Wilhelm Meyers Alle, der forbinder Aarhus Universitet med Aarhus Universitetshospital.
Den eksisterende tunnel på Wilhelm Meyers Alle mellem Aarhus Universitet og Aarhus Universitetshospital har været spærret på grund af montering af et elevatortårn i forbindelse med anlæggelsen af letbanen.
Aarhus Letbane har netop afsluttet arbejdet. Dermed er tunnelen atter åben og kan frit benyttes.