Working at Aarhus University - ny side til internationale jobansøgere

AU har fået en ny hjemmeside, der samler de mest centrale informationer til potentielle og kommende internationale medarbejdere.

Working at Aarhus University er en ny hjemmeside særligt målrettet ansøgere til ledige stillinger som ph.d.-studerende eller forsker på AU.  Indholdet er på engelsk og henvender sig i høj grad til et internationalt publikum. Hjemmesiden præsenterer universitetets resurser, services og karrieretilbud og fremhæver samtidig gode grunde til at bo og leve i Danmark.

Hjemmesiden kan også hjælpe AU-medarbejdere, som har ansvar for at rekruttere internationale forskere, fordi den samler relevante informationer ét sted.

Alle er velkomne til at linke til siden i forbindelse med bl.a. opslag om ledige ph.d.- og forskerstillinger på AU. Brug evt. den korte adresse www.au.dk/work.

Working at Aarhus University er udviklet af Talentudviklingsenheden, Forskning og Eksterne Relationer. For spørgsmål til siden, kontakt venligst Anne P. Langer.