I 2024 har vi 4 forretningsopdateringer i mitHR på nedenstående datoer.
En forretningsopdatering indeholder nye funktioner, såsom notifikationer, rapporter samt ny eller forbedret procesunderstøttelse.
Type | Opdatering | Dato |
F | Release 24.1 | 19. februar 2024 |
F | Release 24.2 | 27. maj 2024 |
F | Release 24.3 | 26. august 2024 |
F | Release 24.4 | 25. november 2024 |
Dato for opdatering | Indhold |
27/5 2024 | Særlige feriedage beregnes korrekt ved registrering af 1/2 dag mitHR-løsningen understøtter at kunne registrere 1/2 særlig feriedag
Tidsbegrænsede ansættelser Markering af tidsbegrænsede ansættelser understøttes i mitHR, således at dette kan bruges ifm. ledelsesinformation
Notifikation på langvarigt fravær Notifikation sendes til relevant HR-medarbejder, når en medarbejder har registreret langvarigt fravær.
Guides på Ferieoversigter til medarbejder Der udarbejdes små vejledninger (guides) inde i mitHR, så medarbejder kan skabe et bedre overblik over sin saldo, registreret ferie osv. |
26/8 2024 | Opdateret skærmbillede på ansættelsesinfo I forbindelse med procesændringen bliver nogle felter flyttet til andet skærmbillede for at sikre et mere simpelt setup.
Notifikation til HR på hyppigt fravær Notifikation sendes til relevant HR-medarbejder, når en medarbejder har registreret mere end 4 fraværsperioder over 6 måneder.
Se sig selv i rapporter mitHR-løsningen understøtter, at man kan se sig selv i rapporter. |
25/11 2024 | Ny håndtering af ændringer af ansættelser (procesændring) En ny procesændring bliver implementeret, hvilken får betydning for den måde ændringer håndteres på. Den vil minimere antallet af ansættelsesforhold, og dermed det manuelle arbejde i at flytte informationer om leder, ferie, ansvarsområder osv. til rette ansættelsesforhold.
Integration mellem mitHR og SLS (/HR-Løn) En ny løsning for SLS (HR-løn) implementeres, så mitHR og SLS integreres. Det betyder bl.a. at stamdata ved oprettelse kun skal tastes en gang i mitHR - dvs. basisoprettelsen skal tastes i mitHR, hvorefter den overføres til SLS. |
I mitHR-teamet arbejder vi ud fra nedenstående prioritering af leverancer, hvilke ligeledes kommer til at udgøre indholdet i forretningsopdateringerne.