Lydopsætning til gavn for alle foreninger på Campus Fuglesangs Allé

Afrapportering

Hvad var problemstillingen?
Hver gang der skulle afholdes arrangement, hvor der skulle bruges lydanlæg, skulle dette lejes udefra, hvilket var en stor udgift hos de foreninger der befinder sig på Campus Fuglesangs Allé. Derfor vil man ved køb af et lydanlæg nedbringe denne udgift hos de frivillige foreninger.

Hvad er der gjort?

Der er blevet indkøbt et transportabelt lydanlæg, der kan bruges på forskellige lokalisationer.  I dag administrerer Økonomisk Forening dette.

Har initiativet haft den ønskede virkning?
Det relative lille beløb der er blevet investeret i dette projekt, har betydet at flere foreninger har nedbragt deres udgifter til afholdelser af sociale arrangementer. Dette projekt har haft det ønskede virkning, da det har nedbragt udgifter til afholdelse af arrangementer på Campus Fuglesangs Allé

Hvad er det fremtidige potentiale for projektet?

Fremadrettet vil man kunne forstille sig, at man vil, indkøbe et lyd- og lysanlæg der vil kunne bruges til større arrangementer, så dette heller ikke skal lejes igennem eksterne virksomheder

Hvad kan universitetet lære af projektet?
De frivillige foreninger der er med til at skabe et godt socialt og fagligt sammenhold på universitet, er også blevet økonomisk presset de seneste år. Ved at nedbringe deres udgifter er man også med til at sikre, at foreningerne økonomisk set kan overleve, og stadig skabe et godt milijø på universitetet.