mitHR er AU's nye fælles digitale HR-løsning, som erstatter AUHRA og ProMark. mitHR samler størstedelen af personaleinformation, arbejde med personaleopgaver og projekttidsregistrering på AU. mitHR er for alle medarbejdere, ledere og HR-funktioner.
Du logger ind med dit AU-ID. Er du tvivl om, hvordan du logger ind? Se denne vejledning.
Den 1. marts 2023 vil mitHR være tilgængeligt for alle. Dog vil man på TECH tage mitHR i brug allerede fra den 25. januar. Det vil være forskelligt, hvordan man som medarbejder forventes at betjene sig selv i mitHR. Her skal man orientere sig hos sin lokale ledelse.
AU’s tidligere HR-system AUHRA blev lukket den 6. januar. Frem mod 1. marts, hvor mitHR bliver tilgængeligt for alle, vil du som medarbejder opleve, at ferie- og fraværsoversigten på mit.au.dk ikke opdateres. Spørg din lokale fraværsregistrator, hvis du har brug for din feriesaldo.
På TECH tager man mitHR i brug d. 25. januar og derfor kan man som medarbejder på TECH se sin feriesaldo i mitHR fra denne dato.