AURAP er AU's business intelligence portal for økonomi- og uddannelsesområdet. Portalen indeholder både standardrapporter og specialiserede analyseværktøjer.
Brightspace er AU’s e-læringssystem. Brightspace er samlingspunkt for kursusmateriale og fungerer som forum for online læring og undervisningsaktiviteter.
AU anvender systemet IndFak2 til modtagelse af fakturaer. På AU foregår fakturamodtagelse, bogføring og betaling til leverandør fuldt elektronisk.
På mit.au.dk kan du tilgå en række specifikke administrative systemer, du har rettigheder til, fx Medarbejderstamkortet.
mitHR er det personaleadministrative HR system ved AU, der bruges til personaleadministration, fraværsregistrering og medarbejderudviklingssamtaler (MUS).
PURE er AU's forskningsregistreringsystem. Her registreres forskningspublikationer, -aktiviteter og -projekter. PURE ligger desuden til grund for AU-ansattes personlige hjemmesider.
Aarhus Universitet anvender RejsUd til afregning af rejser og udgifter.
STADS er det studieadministrative system på AU. Via STADS administreres og formidles oplysninger om studerendes studieaktiviteter og -forløb.
Med webmail har du altid direkte adgang til din AU mail og kalender via en browser.
Workzone er AU's elektroniske sags- og dokumenthåndterings-system (ESDH). Som offentlig institution skal AU journalisere vigtige dokumenter.
Find flere it-systemer i emneindekset for medarbejderservice.
Hurtige løbeture, smukke gåture og hygge med kolleger.
Torsdag d. 22. august 2024 deltog 2.105 AU-medarbejdere i årets DHL-stafet i Mindeparken i Aarhus, mens 55 AU-medarbejdere fra Institut for Kultur og Samfund, DPU og Roskilde deltog i DHL-stafetten i Fælledparken i København torsdag d. 29. august 2024. Det er godt hver 4. medarbejder og det højeste antal deltagere fra AU nogensinde.
AU-deltagere stod for stafettens hurtigste tid for mix-hold med et hold bestående af studerende tilknyttet AU Elitesport.
I 2025 gentager vi successen. Find information om tilmelding og datoer herunder.
Hvis du har spørgsmål, kan du altid kontakte dhl@au.dk.
Torsdag den 21. august
Tilmeldingsfrist: 20. maj 2025
Torsdag den 21. august
Tilmeldingsfrist: 20. maj 2025
Torsdag den 28. august
Tilmeldingsfrist: 20. maj 2025
AU's officielle løbetrøje genbruges fra år til år. Det er derfor kun de deltagere, der ikke i forvejen har en AU-løbetrøje, som skal bestille. Holdkaptajnen bestiller løbetrøjer i forbindelse med tilmeldingen.
Vidste du, at du for 100 kr. om måneden kan melde dig ind i AU Motion og holde DHL-formen ved lige hele året? Som medlem kan du vælge mellem en lang række hold, fx yoga, spinning eller cirkeltræning, og du kan træne ubegrænset i motionscenterets åbningstid (05.00-22.30).
Læs mere på www.motion.au.dk.
Fotos: Jens Hartmann, AU Foto
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Events og Kommunikationsstøtte på:
DHL-stafetten er med sine godt 200.000 deltagere i Danmark verdens største motionsløb. Løbet består af 5x5 km stafetløb eller en gåtur (walk), og 95 pct. af de tilmeldte hold er firma- og foreningshold.
DHL-stafetten samler os om noget andet, end det vi laver til daglig. Her blandes en løbetur med picnic og festivalstemning.
Billede 1: 2015-2023, billede 2: 2013, billede 3: 2012, billede 4: 2011